Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

baner - Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

Przetestowaliśmy pierwszy straszyński quest. Powstaje on podczas realizacji projektu pt. „Elektropatriotyzm. Alfons Hoffmann - prekursor hydroenergetyki na Pomorzu”. Aby produkt dobrze działał, musi zostać sprawdzony. Każdy z nas, patrząc na ten sam tekst może dostrzec coś, co należałoby zmienić, poprawić, dopisać, skreślić.

Gra jest uniwersalna - dla każdego powinna być czytelna i przejrzysta. Dlatego przed opublikowaniem gry zarówno w formie tradycyjnej, jak i w aplikacji, musi ona zostać przetestowana. Do pierwszego testowania zaprosiliśmy 10-letniego Piotra z tatą. Próbę generalną przeszliśmy niedawno z ekspertem od questów i naszym mentorem w trakcie realizacji projektu - Krzysztofem Szustką z fundacji Calamita.

Po drobnych poprawkach kończymy pracę nad warstwą tekstową i działamy dalej. Już niebawem każdy z Was będzie mógł zagrać w grę, nad którą pracujemy razem z młodzieżą ze Szkoły Podstawowej w Straszynie.

Zdjęcie: Wioletta Toruńczak (OKSiBP)

Fundacja BGK logo     Logo Dzieci Kapitana Nemo

Projekt dofinansowany przez Fundację BGK w ramach projektu „Dzieci kapitana Nemo” - 2020.