Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

Strona Główna - Ośrodek Kultury, Sztuki i Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański

informacja o projekcie

W III Otwartym Biegu Doliną Raduni i Motławy wzięła udział rekordowa liczba uczestników. Pobiegło z nami aż 250 osób!

W Biegu Skrzatów (na zdjęciu obok) wystartowało 98 dzieci, a w biegu głównym - na 5,2 km - 152 osoby (w ubiegłym roku w obu jesiennych wyścigach pobiegło 60 zawodników). Biorąc pod uwagę kibiców i sympatyków towarzyszących biegaczom, na mecie spotkało się sumie ponad trzystu mieszkańców gminy i gości. Dla wszystkich przygotowaliśmy gorący poczęstunek: smaczny żurek oraz kiełbaski z grilla.

W sobotę, 5 października 2013, w Straszynie i Juszkowie od godz. 10 rano trwały zapisy do 5-kilometrowego biegu ulicznego. Wcześniej ponad sto osób zapisało się na listę startową przez Internet, więc mimo rekordowej liczby chętnych, obyło się bez problemów organizacyjnych i opóźnień.

Bieg Skrzatów, w którym wzięła udział prawie setka dzieci mających 10 lat i mniej, przeprowadziliśmy w Juszkowie na terenie Centrum Rekreacji. Wśród najmłodszych biegaczy byli zawodnicy gminnych szkółek koszykarskich i piłkarskich.

Z kolei uczestnicy biegu głównego tradycyjnie wystartowali sprzed hotelu Cztery Pory Roku w Straszynie. Tu rozgrzewkę poprowadziła instruktorka zumby, Monika Damps. Około godziny 11:15 wystrzał z armatki dał zawodnikom znak do startu. Najlepsi  przybiegli na metę w Juszkowie już po 18 minutach. Ostatni odnotowali czas powyżej 50 minut. Należy jednak pamiętać, że miejsca na podium przyznawano adekwatnie do czterech kategorii wiekowych, w których klasyfikowani byli uczestnicy.

Do pobrania:
• WYNIKI - zwycięzcy
• WYNIKI - tabela

Więcej zdjęć na naszym profilu  Facebook.
Sponsorem głównym imprezy była Grupa Energa S.A.
Nagłośnienie udostępniło RADIO TOKSYNA 
ze Straszyna, a nad bezpieczeństwem uczestników czuwali funkcjonariusze Komendy Powiatowej Policji w Pruszczu Gdańskim oraz Straży Gminnej.

Następny bieg już wiosną, w żuławskiej części gminy. Zapraszamy!

• WIDEORELACJA Z IMPREZY